Zomer in Zeeland (2022)

De Brug speelt: Zomer in Zeeland!

Met trots presenteren wij in mei 2022 een nieuwe theatervoorstelling: Zomer in Zeeland van Stef Hudepohl.

Onze nieuwe theatervoorstelling heet Zomer in Zeeland! Deze voorstelling is geschreven door Stef Hudepohl en geregisseerd door Marcella Overmeer & Margreet Vlaanderen.

Synopsis
Henk en Katja Braam zijn er wel aan toe: vakantie! Op hun vertouwde plekje op de camping hopen ze tot rust te komen, maar dan duikt de nieuwe buurman op: de chef met wie Henk het hele jaar ruzie heeft gehad. De sfeer slaat direct om en beide families proberen elkaar het leven zo zuur mogelijk te maken. Ook de andere gasten worden in het conflict betrokken, maar uiteindelijk kunnen de kemphanen elkaar toch wel waarderen. In deze komedie zien we allerlei situaties die het verblijf op een camping zo (on)aangenaam maken: de ochtendgymnastiek, de ruzie bij het opzetten van de tent, het slechte weer. Een feest van herkenning voor iedere campingbezoeker dat garant staat voor een vrolijke avond met veel (leed)vermaak…

Praktische informatie over de voorstelling
Spelers
De voorstelling wordt gespeeld door Annemiek Rozenga, Cathy Ceelie, Fleur Zuylen-Wever, Frans Fontaine, Lasse Tielens, Louis Fontaine, Maurice van der Zedde, Reiny Wiedemeijer, Richard Werkhoven, Sacha Hoekstra, Stuart Heide en Wanda Sack-Slaats.

Locatie:
Buiten op het land van de familie Pronk-Wiedemeijer, Monnickenmeer 1, Monnickendam

Let op: Omdat wij deze voorstelling buiten spelen vragen wij u om het weer goed in de gaten te houden en uw kleding hierop af te stemmen. Mocht het slecht weer zijn, check dan deze website en/of onze social media!

U wordt verzocht op de fiets en/of lopend te komen. Komt u toch met de auto? Dan wordt u verzocht om deze aan ’t Bolwerk te parkeren (tegenover de grote kerk van Monnickendam). Van daaruit is het ongeveer 12 minuten wandelen naar de locatie. Met de bus neemt u de halte Bernardbrug om het laatste stukje a 8 minuten te lopen. Afzetten op de locatie met de auto is geen probleem. De auto’s kunnen daar alleen niet geparkeerd worden!

De speeldata van Zomer in Zeeland zijn:
Vrijdag 20 mei 19.30 uur
Zaterdag 21 mei 14.00 uur EN 19.30 uur
Zondag 22 mei 14.00 uur

De camping is open vanaf een half uur voor aanvang van de voorstelling.

Kaarten:
Entree
Volwassenen
 €12
Kinderen (t/m 12 jaar) €8

Reserveren / kaartverkoop
U kunt uw kaarten binnenkort kopen bij Nimo, kerkstraat 53 te Monnickendam.

Vanaf nu kunt u ook online reserveren via:
toneelverenigingdebrug@gmail.com

U krijgt daarna van ons per mail de betaalinstructie. De reservering is pas geldig als de betaling is gedaan. Uw kaarten liggen op naam klaar bij de kassa.

We hopen u allen in mei  bij  “Zomer in Zeeland”  te zien!