Pinokkio (2015)

de-brug-pinokkio-2015

De Brug speelt “Pinokkio” van Ko van den Bosch!

Pinokkio, wie kent hem niet? De houten pop, die graag een echte jongen wil worden en tijdens zijn zoektocht naar een goed leven de meest wonderlijke figuren en verleidingen tegenkomt.

Ko van den Bosch maakte van dit bekende sprookje een prikkelende versie voor toneel. Natuurlijk komen in deze spannende voorstelling de beroemde personages uit het oorspronkelijke verhaal voorbij: allereerst natuurlijk de naïeve Pinokkio zelf, die steeds maar weer moeite heeft de juiste weg te kiezen. Zijn creatieve vader Gepetto, de lieve blauwe fee, al is zij wat meer gestrest dan we van haar gewend zijn… En niet te vergeten: de vos & de kat, even sluw als altijd, een bijzondere rechter met zijn o-zo-drukke klerk, de pestende jongens en een spreekstalmeester, die zijn handen vol heeft aan het goed verlopen van de hele voorstelling.

De Brug heeft wederom Daphne van Roon (regisseuse “Nu even wel” in 2013) als regisseuse in de arm genomen. Zij heeft het stuk bewerkt tot een tijdloze familievoorstelling voor jong en oud.

Ook hebben we weer een bijzondere locatie weten te vinden, namelijk Garage Steur aan het Noordeinde 80 in Monnickendam. Vanuit deze plek nemen wij u mee op reis langs Pinokkio’s vele hilarische avonturen en moeizame zoektocht om een echte jongen te worden!

We hopen u allen weer te mogen verwelkomen.
En neem uw kinderen en kleinkinderen mee!

– Cast van De Brug

Speeldata:

Zaterdag 10 oktober 2015 om 14.00 uur & 19.30 uur
Zondag 11 oktober 2015 om 14.00 uur
Vrijdag 16 oktober 2015 om 19.30 uur
Zaterdag 17 oktober 2015 om 19.30 uur
Zaal open: half uur voor aanvang.

Voorverkoop

Voorverkoop via TOP 1 Toys, Zuideinde 6 in Monnickendam

Kaarten kunt u reserveren door een e-mail te sturen naar: debrug.reserveringen@outlook.com

Entree: 10 € voor volwassenen