Geruchten (2018)

Met trots presenteren wij in november 2018 een nieuwe theatervoorstelling: Geruchten (Rumours) van de onlangs overleden toneelschrijver Neil Simon.

Charlie en Myra Brokken geven een feest ter ere van hun tienjarige huwelijk. Echter wanneer de eerste gasten arriveren, blijkt er iets niet in orde met de gastheer en zijn vrouw lijkt niet in huis te zijn. Charlie is een gezien persoon in de Waterlandse ‘society’ en ook nog eens loco burgemeester.

De eerst aangekomen gasten, Ken en zijn vrouw Chris,  proberen een wat pijnlijke situatie verborgen te houden  voor de anderen.  Er mogen vooral geen geruchten in omloop komen die de goede naam en faam van Charlie in gevaar kunnen brengen.  Er wordt schone schijn gespeeld. En er wordt keihard naar elkaar gelogen. Hoe meer gasten arriveren, hoe groter de verwarring wordt. Want… wie is er inmiddels al wel en wie is er nog niet op de hoogte van de precieze toedracht.

Praktische informatie over de voorstelling

Spelers
De voorstelling wordt gespeeld door Betty Daems, Frans Fontaine, Marten Horjus, Werncke Husslage, Sandra Greuter, Marcella Overmeer, Annemiek Rozenga, Jelmer Stolk, Lasse Tielens en Margreet Vlaanderen en wordt geregisseerd door Talla Dirkzwager en Merel Broeders.

Locatie:
Gebouw Samuel, Kerkstraat 34, Monnickendam

De speeldata van Geruchten zijn:
Vrijdag 2 november 20.30 uur
Zaterdag 3 november 20.00 uur
vrijdag 9 november 20.30 uur
zaterdag 10 november  20.00 uur
zaterdag 10 november matinee 14.30 uur
De zaal is open vanaf een half uur voor aanvang van de voorstelling.
Let op: de vrijdagvoorstellingen beginnen pas om 20.30 uur!

Kaarten:
Entree
Volwassenen  € 10,-

Reserveren / kaartverkoop
U kunt uw kaarten vanaf 28 september kopen bij de Nimo, Kerkstraat  53 in Monnickendam.

Vanaf 28 september kunt u uw kaarten ook  reserveren via: toneelverenigingdebrug@gmail.com

U krijgt daarna van ons per mail de betaalinstructie. De reservering is pas geldig als de betaling is gedaan. Uw kaarten liggen op naam klaar bij de kassa.

We hopen u allen in november  bij  “Geruchten”  te zien!