Hometown (2019)

Met trots presenteren wij in november 2019 een nieuwe theatervoorstelling: Hometown van niemand minder dan Frank Affolter.

Onze nieuwe theatervoorstelling heet Hometown! Deze voorstelling is geschreven en geregisseerd door Frank Affolter.

Synopsis
Hometown is een muzikale thriller waarbij geheimen en onvoorwaardelijke vriendschappen centraal staan en fatsoensnormen overschreden worden. In een klein vredig Amerikaans dorp, ergens ver weg van de bewoonde wereld, wordt op een dag een vermoorde man aangetroffen. Op hetzelfde moment is er ook een jonge alleenstaande vrouw in het dorp komen wonen. Beide gebeurtenissen zijn uniek voor het dorp.

Over de regisseur
Gedurende zijn carrière heeft Frank veel met zijn zus Heddy Lester gewerkt. In 1977 schreef hij voor haar ‘De Mallemolen’ waarmee zij de 12e plaats op het Eurovisiesongfestival bereikte. Frank maakt diverse theaterstukken zoals: Berlijn en het mysterie van koning Arthur, 10 duizend zakdoeken en de Elephantman. Frank was muzikaal leider van verschillende amateurkoren, dat resulteerde in zijn eerste professionele musical ‘Alleen op de wereld’. Dit stuk heeft Frank een aantal jaar geleden bewerkt en deze heeft De Brug in Overleek mogen spelen. Ook regisseerde Frank ‘Lang en gelukkig’ voor De Brug.

Praktische
informatie over de voorstelling

Spelers
De voorstelling wordt gespeeld door Annemiek Rozenga, Betty Daems, Cathy Ceelie, Frans Fontaine, Lasse Tielens, Margreet Vlaanderen, Marcella Overmeer, Richard Werkhoven, Sandra Greuter, Wanda Slaats en  Werncke Husslage.

Locatie:
Weeshuis, Weezenland 16, Monnickendam

De speeldata van Hometown zijn:
Vrijdag 1 november 20.30 uur
Zaterdag 2 november 20.30 uur
Vrijdag 8 november 20.30 uur
Zaterdag 9 november 15.00 EN 20.30 uur
De zaal is open vanaf een half uur voor aanvang van de voorstelling.

Kaarten:
Entree
Volwassenen
 €10
Kinderen €7,50

Reserveren / kaartverkoop
U kunt uw kaarten vanaf 12 oktober kopen bij Nimo, kerkstraat 53 te Monnickendam.

Vanaf 12 oktober kunt u ook online reserveren via:
toneelverenigingdebrug@gmail.com

U krijgt daarna van ons per mail de betaalinstructie. De reservering is pas geldig als de betaling is gedaan. Uw kaarten liggen op naam klaar bij de kassa.

We hopen u allen in november  bij  “Hometown”  te zien!